Followers

Sunday, November 16, 2008

..:::[ badak vs monyet.. ]:::..

badak vs monyet (sape lg bijak & kejam???!!!!)..hahaha

cenggini cite nyer...
kat dlm utan der sekor badak sumbu ngan sekor monyet..
dieorg ni xleh nmpk muka..asal nmpk muka jek mula la nk perang jek tau..

pd 1 ari ni tgh dieorg berperang ni tetibe terjmpe satu teko ajaib..(ala cm dlm cite aladdin tu..ngeh..ngeh)...

dipendekkan cite dieorg pun gosok (smbil nyanyi lg spider tu..gosok jgn xgosok..gosok smpi berkilat..smbg la sendiri ek...lalalala)
pastu kuar la sekor jin bertanduk tiga...jin ni ofer la kat badak n monyet yg die akn kabulkan 3 permntaan dieorg kalo dieorg mntk..so ape lg si badak n si mnyet ni..

permintaan pertama badak : Saya mau semua badak sumbu di dalam hutan ini adalah betina, kecuali saya...hehe.
permintaan pertama monyet : Saya mau sebuah motor Harley Davidson

jin tu kelip mata jek..bling..sume badak kat ctu jd betina n monyet pun dpt la die nyer moto tu..

permintaan kedua badak : sy nk sume badak kat negeri pahang ni betina kecuali sy...hehehe
permintaan kedua monyet : Saya mau jaket kulit hitam dengan helmet Shoei

jin tu kelip mata g..so dapat la monyet dgn brg2 mat moto nyer tu..n sume badak kat pahang pun da jd betina..

Lepas tu jin tu kata "Ini permintaan terakhir kamu, pikirlah dengan baik2"

Badak tu pikir sejenak lepas tu kata " Saya mau semua badak sumbu kat Malaysia ni betina yang cun melencun ghilerrr... kecuali saya".

Jin tu pun kelipkan mata and then bling... maka tinggallah badak tu satu2nya badak jantan satu Malayanihh..

"Hah monyet, awak nak apa pulak.. kasut boot kulit ke?" tanya jin.


Monyet tu memakai helmetnya, naik atas motor Harleynya, start enjin, kemudian melihat pada badak yang tersengih lebarr tu, "Saya mau badak tu jadi GAY"

Jin tu pun kelipkan mata, bling....

Maka meraunglah badak sumbu tu. sepuas2nya.. "Mana aku nak cari badak jantan ni nyah... ish.. tak kuaassa nyah""

(moral of da story : jgn la kawan ngan monyet ni..=p..ngeh..ngeh..ngeh..)

2 comments:

H@N!B said...

badak pon ada gay ek,,
haha,,,badak tu sure tengah jalani terapi pemulihan skarang ni kan,,,

Unknown said...

hahahaha.. lawak2.. oooo... ni la punca badak semakin pupus kt msia ni ye...huhu