Followers

Friday, August 28, 2009

tak sabar menunggu...

slm and very gud evening to all my reader...hahaa..cm nak present la plak...prctice2...next wed da nk presnt psm...nebes2...hihi

xsabo nak abes sume nyer...tp sblm nk abes ni mst la byk dugaan yg kene aku rempuh...ganas plak nk men rempuh2..hihihi...hope segalanyer berjln lncr...amin...
skrg ni bukak2 fs ramai tul org membanjiri fs dieorg dgn pic2 convo...jelez tul aku..termasuk la membe2 sek aku dulu...congratz to all of u yg da berjaya abeskan degree..hihihi

aku bila lg???
insyaallah kalo xde aral melintang okt 2010 tiba turn aku plak nk memakai jubah...xdpt aku membygkan situasi tu..alangkah gembira nyer family aku t...aku nk sume org2 tersyg wajib dtg kat convo aku itu..nk angkut sume 1 family,pak cik2 makcik2 atuk2..leh x??hahhaha
berangan jek lebih aku ni...nk convo tp psm n plant design xsiap2 g...stdy pun mls2 g...huhuhu

k la mls nk membebel pnjg2...sekadar isi ms lapang jek ni...memenuhi entry yg da lame xpenuh2 ni...:p

selamat bersahur+berpuasa+berbuka+berterawih...:)
selamat beramal...

2 comments:

H@N!B said...

ye ker ko xsabar nak convo???
atau xsabar nak abis belajar n kawin :p wakakaka...

selamat berpuasa n memperkayakan pahala.. :)

ashe ct said...

haha..ko ni cm tau2 jek niat aku...hihi