Followers

Friday, February 13, 2009

epy besday



12 january 2009
epy besday to my hero
kejap jek da 3thun...

"elow amer wat per??".."ngah makan appolo"(rindunyer aku kat dak kecik yg petah bercakap ni+ nakal ni)..ngeh..ngeh.."amer da 2 thun"...hahaha aku gelak..bukan 2thun la tp 3thun...aku tnye la lagi...ibu bg adiah ape??tp die plak yg tnye aku.."mak uda nk bg adiah ape???...ooopsss alamak!!! kene kat aku plak da la tgh pokai ni..hihi..."amer nk adiah ape??? nak kete x??..pas tnye tu dan2 la die ckp kete die da kopak... bijak btul dak ni(dlm ati)..hihihi...siap suh aku tgk lg kete die yg kopak tu.."tgk la ni mak uda kete amer da kopak"...hahaha..aku gelak jek..aku ckp la mane bley tgk mak uda dlm tepon ni..hihi..so pasni ni kene la aku cr adiah tuk dak kecik ni...uwaaaa duit ptptn da half aku habeskan dlm ms beberapa minggu..aduish....

zwani.com myspace graphic comments
Happy Birthday Graphic Comments


2 comments:

Mr Gee said...

waahh!! da besa da budak ni.. ank sdara ko yg sulong tu kan.. aritu tgk kecik je... cepat sungguh masa berlalu dan ko pun smakin tua..?? oh.. huhuhu

doraemon said...

a'ah yg sulung..da der adik pun skrg..hihihi..
umur nmpk besa tp org nyer kemetot jek..wawawawa..nakal sungguh smpi gg pun da rongak coz jatuh..hahahha...
ala aku tua 5buln jek dr ko..hihihi