Followers

Saturday, February 21, 2009

first tyme di "tag" by madu ku

hahaha...madu yerk diey...
tu la kite asik berebut jek dulu smpi cikgu H tu cr org len..melepas kite kan diey..hahahha...gigit jari & berputih mata la kite skrg...wawawa

ape plan seterusnye ni???sape mangse kite yg terbaru ek tuk kite trus kan hbungan sebagi madu ni diey??hahahhaa..kalo da jumpe jgn lupe tuk share yerk
"SHARING IS CARING..CARING IS LUVING"..=)...hahahha

aku nk jwb ni tag yg aku dpt..waaa berkobar2 nk jwb..hahahaha

1. Anda rasa anda hot?
very2 hot coz saham tgh nek ni..hahaha (perasan jerk lbey)=p



2. Upload gambar kegemaran anda








3. Kenapa anda suka gambar ini?

actually pic yg aku pling suka da xder dlm laptop ni coz da burn kat cd...
tp pic ni kire ok la..suka la gak coz bersama ngan papa kari n mama nabil...
y tgh2 yg comey tu aku la tu..agak cute laa..ngeh..ngeh..sekali pndg cm 1family jek ade mama papa n anak..dua kali pndg cm klcc tower plak..hahhaa



4. Bila kali terakhir kamu makan pizza?

da lame xmkn pizza....tyme ajak some 1 g mkn kene tazkirah plak.."xleh makan kene boikot"..aduiyai...=p



5. Lagu terakhir kamu dengar?


lady gaga-just dance..pg td sebelum g softskill..tersiap awal(semangat la pulak!!!)..so xtau nk wat per dgr la lg...



6. Apa yang anda buat sekarang selain dari menyelesaikan tag ni?

baring2..rest2 kan otak n badan..jap g nk g softskill g..bosan!!!!



7. Selain nama kamu sendiri, apakah lagi nama yang kamu suka orang panggil kamu?

hahaha.."adik"..bley x??



8. Tag lagi lima orang

1)ayu

2)nana

3)anib

4)yan

5)ida


9. Siapa orang nombor satu?

kawan bek aku yg pling gedix kat ump ni..merangkap PA..hohoho


10. Orang nombor tiga ada hubungan dengan siapa?

jeng..jeng...rs2 sape ek??dok tau laa..kene tnye paparazie ni..skandel..gosip hangat beb!!!!!



11. Katakan sesuatu berkenaan org nombor lima

bakal adik ipar...hahaha



12. Bagaimana pula dengan orang nombot empat?

geng rakan muda aku merangkap peneman aku mkn aiskrim..hahahah



13. Siapakah orang nombor dua?

rumet aku yg pling ssh nk bgun pg...wakakakaka


loteh la jwb..k chow dulu
nk bersiap g bengkel kemahiran lembut(aku da ckup lembut + ayu...patut nyer dikecualikan g...hehehhe)

6 comments:

H@N!B said...

1. Anda rasa anda hot?
[url=http://www.myem0.com/yoyocici/yoyo-icon/][img]http://i269.photobucket.com/albums/jj72/myem0/01/yoyo-emoticon-1-038.gif[/img][/url] [url=http://www.myem0.com/yoyocici/yoyo-icon/][size=x-small][br]Cool Icon & Emoticon @ MyEm0.com[/size][/url] wah... hotnyer kamu sampai meletup haku

Unknown said...

makngah pun da berblogging ea.. senyap2 jek.. hakhakhak..

ashe ct said...

hihihihi...
saje low profile dulu...
da expert t br la wat publisiti..hahaha


waaaa!!!!!!!!
mak cik gedix pun der blog...
serentak jek anta komen ngan pogie..
da jnji ker??
wawawawa

samraa said...

hehe.. gamba aku yg tudung senget tuh yg ko ltk...haha lyn2!

ashe ct said...

senget2 tu la memikat en estimater kite.kihkihkih..
tomey..tomey..=P

- I.j.a.T - said...

salam...waa...pe r yg ko celoteh dalam blog nie..tp not bad r..klako..hahaha..emm..weh ble nak p blanje aku makn?..hahaah