Followers

Monday, March 23, 2009

jom masuk u...

slm....
huh..lepas 1 beban aku rini pas present lab chem engineering II...
smpi ponteng2 clas aku rini tuk siap kan slide n report presentation tu....wakakaka
bila nk abes sume beban ni???..xsabo tul..hihihi
final lg 3mggu..sem depan da final year..kejap nyer masa berlalu...
andai dpt ku undur masa..kan best..

actually nk update blog aku yg xupdate2 ni dgn cite psal karnival IPT jom masuk u..
karnival tu wat pd 27&28 feb 2009 ritu...aku telah merajinkn diri tuk join mnjadi ajk...kihkihkih..
best gak la karnival tu....

karnival ni tuk promote sume u yg wujud kat ats bumi malaysia ni pd budak2 lepasan spm/stpm dan setaraf dengan nyer..hihihihi

aku yg da sedia duk dlm u ni xde ape la sgt advantage yg dpt...cume servey2 program master jek..tgk cm seronok jek nk wat master ni..berminat la gak tyme tu...tp skrg aku xdecide g nk wat master ker x..degree da tggl setahun jek ni...huhu...amek master rumah tgga jek la senang..kihkihkih

pengunjung yg dtg bila dtg tgn kosong blik cm br kuar shopping complex jek tgn kiri kanan penuh dgn beg n cenderahati yg dieorg dpt drpd setiap booth yg dieorg kunjung...
so aku pun teruja la nk dptkan sume cenderahati2 tu..hihihi

so bermula la lakonan aku yg mantap menziarah booth ker booth tuk dptkan cnderahati..hahaha
mcm2 ayt aku guna nk ayat pempamer2 kat ctu...hahahaha..nasib ramai yg laki..senang ckit keje aku nk mengayat...hahahaha

ade gak yg lakonan x berjaya....pempamer tu xphm2 signal output transmitter aku...may b controller die ade trouble kot tu yg xsmpi signal aku..hahaha..
waa application pci plak...hahahaha

selain tu ade program bersama angkasawan, dr. faiz....sweet nyer die senyum...hahaha..jatuh cinta lg aku...hahaha...psang la niat nk amek gambo dgn die...tp dua kali trial failed jek coz bila da depan mata terkelu lidah plak nk ckp amek gambo...hahahaha

tp akhir nyer berjaya jugak..xhenti2 aku senyum..epy sgt2..wakakakaka
poskad muka die pun aku amek byk2 smpi mak cik cleaner mntk kat aku..hihihi
tgh bg2 kat sekumpulan mak cik cleaner ni...ade la yg bersuara...ckp die lg suke DR. SMS coz hensem(amboi mak cik ni bley thn jugak taste die...hihihi..)....aku pun jwb la.."yg ni xhensem tp cute...t blik wat la frame gambo tu yer mak cik..." hihihi..

cm ade iras la...=p

karnival ni dirasmikan oleh timb. perdana menteri, tp aku xsempat plak nk amek gambo dgn TPM tu..hehe...
kat bwh ni aku share2 la gambo disekitar karnival tu..tp byk muka aku laa..sory la yerk..hihihi







eh ade gambo ngan en hensem ni plak...=D

4 comments:

hereiam hazila said...

weiiii...dr. F tu nurul syuhada nurul ain punye keh..hahaha..:P

ashe ct said...

alaa ko ni...
pnjm kejap jek..
hahahaha...
t aku pulang la balik kat syuhada tu..
kihkihkih..=D

Fatiehah said...

haha...
xtahan..
mengayat je keje nyer yerk ari tu..
ok la dpt cenderahati byk..
alamak, jeles plak xdpt amik gmbr ngan mamat angkasawan tu...
xpe2..
amik ngan org len la..lol..hik3x...

- I.j.a.T - said...

waaa...lame gler da ko x update blog ko..emm..ko klu bab2 berlakon mmg aku bg A++..hahah..maybe r kot dianyer controler dia rosak..sbb tu x dpt sgnal ko..wakaka..