Followers

Thursday, April 9, 2009

huh..lega nyer aku...

slm...

ari ni ari last tuk kepala aku ni serabut...yeay!!!
xsabo aku nk tggu jam 5ptg td...segalanyer settle..baik test,presentation..sume bereh...
gumbira nyer xterkata....

mane xnyer mggu last stdy ni kalo sem2 lepas da leh enjoy rilex2 jek...
tp sem ni bapak serabut..sume presentation nk wat mggu last...
clas pun xabes2 g..blaja..blaja..n blaja..sehingga ke titisan terakhir mggu stdy..hahahaha

mggu depan da stdy week..bley rilex 2 ari jek otak ni..pastu da kene ngadap buku semula..buhsan nyer!!!

papehal pun enjoy dulu...

td bukak memo..jmpe la psal psm sem depan..title da leh stat pilih 22hb ni....
waa cepat nyer ms berlalu..
aku da final year da sem depan...bermula la aku dgn journal2 tuk wat psm ni...
hope segala nyer berjln lncar sem depan..

k la smbg g t..mau g mndi..hihihi
sayonara!!!=D

No comments: