Followers

Wednesday, April 29, 2009

da end of da semester

suka2 seronok2....
masa yg d tunggu smpi jugak akhir nyer..holiday!!!!

holiday kah aku??psm??..erm...

jam 4 ptg td perjuangan aku berakhir..
esok da nk blik ke kg. halaman..

packing beg??erm..mls nyer nk packing coz terlalu byk brg yg nk di angkut ni...
nak xnk terpkse la wat gak...jam 8 mlm bermula la aku dgn beg2 aku..satu persatu baju dlm almari aku masuk kan dlm beg..smpi la kosong almari..

next beralih plak pd buku...jam da kul 12 am..penat nyer nak teruskan kemas..xlarat da nk kemas lg..so aku decide tuk smbg kemas esok pg...hope sempat la kemas sblm ayh aku smpi..hihihi

mau tercabut kaki nk angkut brg2 ni trun 20 anak tangga
...ngeh..ngeh..ngeh


perkara yg aku nk wat or wajib wat or sewaktu dgn nyer tyme cuti ni...=D

1. wat draf proposal tuk psm..tajuk aku "production of glucose by using enzymatic hydrolysis method"... supervisor nyer dr. mimi..sungguh lembut n ayu wajah nyer..suka aku tgk..kihkihkih..

2. bc novel..aku da berjaya collect 4 novel from ogy..hihihi..aku ni jenis suka bc novel tp xsuka beli..so kene la mencari sumber2 yg boleh dipinjam.. aku suka bc novel2 alaf 21 jek..novel len xminat sgt...why??..erm..entah laa..hihihi..so sape2 yg ade novel tu n sudi nk bg aku pinjam sila2 kan la yer...=p
novel yg berjaya di cekut...hihihi

3. nk jmpe si dia...lame da xjmpe..rindu dihati ni hanye Tuhan jek yg tahu..hihihi...tp bila??...entah la..setiap kali plan ade jek dugaan nyer...nk wat cmne da takdir duk berjauhan...ni yg kene kawin cepat ni br leh duk dekat2..hihihi...tp kursus kawen xamek g...hahaha..


4. hangout dgn clasmate tyme kat mrsm...dgr cite nk wat bbq..tp date xder g..so tggu jek la beritayer...


cakap pasal kawen ni..congratz to zila..cm dlm mimpi jek kawan aku yg sorg ni nk kawen daa...sem depan da jd isteri org...jodoh da smpi nk wat cmne kan..hihihi..semoga berbahagia selamanye...nak bg adiah ape ek??? bagi hadiah ank ayam 100 ekor ok x??? hahaha..meriah ckit t umah dgn anak2 ayam sementara nk tggu ank sndiri..hihihi..jgn marah mak cik jila..gurau jek..

nway...kepda sume kawan2 epi holiday...jgn epy sgt cuti2 ni..take a gud care of urself...miz u all 4 2month..next sem t kite same2 pulun psm..yeayyy...hihihi..final year sudeh...

2 comments:

H@N!B said...

hantu novel klu dpt nivel dah lupa
benda lain
semuanyer novel.. makan novel
tido novel. peluk novel
hehehe....
apa2 pon ak doa ko cuti dgn gembira :)

Aidiel said...

awk pon suke bc novel,samalh,tp sy suke bc ramlee awang mursyid nye novel...sy pon pinjam kekawan jg,hihihi...